Záručná doba a reklamácie tovaru

 

Záručná doba na tovar zakúpený u nás je štandardne 24 mesiacov.


Záručný servis zabezpečuje Spoločnosť. Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adresu objednavka@komixy.sk alebo telefonicky v pracovné dni na +421 908 183 752 .


Neskoršie reklamácie nemusia byť uznané.


Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás, prosím, kontaktujte. Reklamovaný tovar (najlepšie až po dohode s nami) zašlite prosím na adresu komixy.sk, Bystrická 22, 841 07 Bratislava, odporúčame Vám tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám, prosím, neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu (faktúra), ktorý smeVám poslali s tovarom.


Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení reklamácie. V prípade uznania reklamácie Vám podľa vášho rozhodnutia reklamovaný tovar vymeníme kus za kus, prípadneposkytneme iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru), a rovnako znášamenáklady na jeho vrátenie a dodanie nového tovaru, alebo máte právo od zmluvy odstúpiť a v takom prípade Vám vrátime peniaze. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie a prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom a spolu s tovarom Vám bude doručený reklamačný protokol.

 

Reklamačný formulár tu.

TOP