Najčastejšie kladené otázky

Dokážete zohnať aj tituly, ktoré sa nenachádzajú vo vašej ponuke?
Áno, budeme robíš všetko čo je v našich silách, no nie vždy budeme môcť zaručiť že sa nám to podarí. Napíšte nám na info@komixy.sk , radi vám pomôžeme.

 

Čo znamená, keď je pri titule uvedené, že je vypredaný?
Znamená to, že titul už nieje dostupný v sklade u vydavateľa a my ho už bohužiaľ nemôžeme objednať. Niekedy je možné, že sa vydavateľ rozhodne pre dotlač, v takom prípade bude možné titul znovu objednať. Ak máte o takýto titul záujem, môžete si ho objednať, a my vás budeme informovať hneď ako bude zase dostupný.

 

Už som vytvoril objednávku, ale teraz som nasiel dalsi titul, ktorý by som k nej chcel pridat. Je to možné?
Áno, napíšte nám na objednavka@komixy.sk číslo vašej objednávky a názov titulu ktorý by ste k nej chceli doplniť, a my vašu objednávku podľa toho upravíme.

 

Poskytujete zľavy?
Áno, cena v akcií je vždy vyznačená pri akciovom titule, spolu s pôvodnou cenou “bežná cena” a akciovou cenou “naša cena”.

 

Je nutné nakúpiť nad určitú hodnotu?
Nie, u nás si môžete objednať tovar v akejkoľvek hodnote, ale vzhľadom na cenu poštovného, sa vždy oplatí naraz objednať viacej titulov.

 

Čo je to „wishlist“?
Wishlist, v preklade “zoznam želaní”, je služba, ktorú poskytujeme našim zaregistrovaným zákazníkom. Pri každom titule je tlačítko “WISHLIST” kliknutím nám, si môžete daný produkt ktorý Vás oslovil, alebo by ste si ho chceli v budúcnosti kúpiť, pridať do zoznamu, ktorý nájdete vo vašom profile. Tieto tituly si môžete hocikedy objednať alebo zo zonamu vymazať.

 

Nedarí sa mi prihlásiť. Čo mám robiť?
Pokiaľ ste sa ešte nezaregistrovali, je potrebné najprv urobiť registráciu. Ak ste zabudli heslo, môžete si ho obnoviť cez našu stránku, kliknutím na “Zabudol som heslo(nalinkovat - http://sk.komixy.sk/users/forgot-password)”. Ak sa vám aj naďalej nedarí registrovať, napíšte nám na support@komixy.sk.

TOP